Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Претензії щодо якості чи кількості товару при отриманні посилки післяплатою приймаються до моменту отримання та оплати замовлення на пошті. Перевіряйте склад та якість в присутності працівника Нової пошти! Якщо ви отримали та оплатили замовлення післяплатою, то зауваження щодо компенсації не розглядаються! Для відшкодування пошкоджених при транспортуванні рослин з вини KVITKOVA в замовленнях оплачених на рахунок чи пром оплатою просимо надсилати фото пошкоджень та картку для повернення коштів на телеграм чи вайбер 0971250302
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.